dimarts, 9 de desembre del 2008

Declaració d'intencions

Començaré aquest bloc fent una declaració d'intencions, és a dir, una petita descripció del per què d'aquest bloc i el que hi pretenc escriure, encara que no descarto més opcions en un futur.

La història però, comença ja farà més d'un any, quan un professor d'Història del Pensament Contemporani ens encomanà fer un diari personal, un lloc on escriure les inquietuds i reflexions de la nostra vida quotidiana i el que ens suscitava el contacte amb el món. La veritat és que estava molt il·lusionat amb el meu diari, però ho he de reconèixer, vaig escriure dues entrades i allà es va quedar, no vaig ni gosar entregar-li. Farà un dia escàs, ordenant la meva caòtica habitació em vaig retrobar amb ell, amb aquell munt de pàgines en blanc oblidades més d'un any enrere i les ganes d'escriure van tornar a florar en mi. Avui mateix regirant blocs des de l'anonimat i sense participar-hi, com acostumo a fer, m'han entrat les ganes d'escriure, de compartir curiositats, coses llegides als diaris, pensaments que tinc rondant pel cap o reflexions sobre multitud de temes.

Pretenc escriure textos amens, que no es fagin pesats i que de tant en quant diverteixin o encurioseixin a qui ha gosat fer un cop d'ull per aquí. Podreu trobar per aquí habituals, com poden ser comentaris sobre informacions del diari La Vanguardia, en especial La Contra; sobre futbol o esports en general, curiositats trobades per la xarxa, diaris digitals o edicions digitals dels diaris, coses quotidianes i tot alló que em pugui fer venir ganes d'escriure. (I ja sé que m'he pasat acotant allò de que escriuré)

També crec important fer una justificació del nom del bloc, amb el qual vull expressar la meva intenció de comentar el que veig i llegeixo des del meu punt de vista, tal com un aficionat al futbol mira encuriosit un partit de futbolí.

Simplement agraïr-vos ara que hagueu entrat al bloc i us animo a participar i discutir-me el que escric, cosa que potser fins i tot m'interessa més que escriure per escriure.

Salut!